Juuri niin, sellainen kopsahti eilen postiluukusta. Lähettäjänä oli operaattori, jonka mokkulaa käytin yökylässä tässä muutama viikko sitten.
Miten niin, mikä ihmeen asiakastiedote. Eikös niitä lähetetä asiakkaille. Asia oli jo jäämässä siihen, mutta tänään satuin käymään tavaratalossa, jonka porstuassa “kompastuin” mokkulakauppiaaseen ja otin koekäyttöön sen huippuhuokean yhteyden, joka oli valmis palautettavaksi seuraavana päivänä.
Sattui tänään sama kaveri väijymään siinä ovenpielessä. Kysäisin, että onko heillä tapana laitella kaikille asiakastiedotteita, riippumatta siitä onko asiakassuhdetta vai ei.
Kaveri soitti pääpaikalle, ja kuinka ollakaan, sieltähän se löytyi liittymä edelleen voimassaolevana. Itse laite oli merkattu palautetuksi. Lasku olisi tullut jossakin vaiheessa.
Harjoittelija oli virheen tehnyt! (no sehän on selvä).


Mitä tästä opimme!


Ei yhtään mitään. Edelleenkään luottamus näitä toimijoita kohtaan ei pätkääkään lisääntynyt. Varovaisuutta ei enää voi lisätä kun on luullut, että jo tähänkin asti on kaikki asiat varmistanut moneen kertaan ja siitä huolimatta näitä ylläreitä vaan tulee.

Nyt tehdään viikon irtiotto läppäreihin, mokkuloihin ja asiakastiedotteisiin.
Pakataan kamppeet, sauvat ilman suksia, reput, kuksat, patikkakengät, helle-  ja sadekamppeet reppuun ja siirrytään 754,2 km pohjoisen suuntaan.

1275057077_img-d41d8cd98f00b204e9800998e